Lördag 7:e oktober..

Ja, då stegade Sundbergskan in på byns bygghandel och slet med sig två golvplankor, åkte hem och kasta ut dom på golvet och bestämde mig för den ena. For direkt tillbaka till affären och sa "dessa vill jag ha!!"
Javisst sa gubben i butiken och tog upp min beställning.

Sen har ingenting hänt.
Jag ringde i torsdags och frågade om det möjligtvis kommit in nåt golv. "Nääää" sa hon i lurn. "Men jag ser här att vi fick orderbekräftelse den 11/10 så det borde komma närsomhelst nu".
Så det tog alltså 4dagar bara att BEKRÄFTA ordern?? Skickas den med brevduva??
Dessutom sa hon att bekräftelsen har kommit från NORGE!? Vänta vaaaa?? Har jag beställt golv från Norge? Gubben sa ju att det kommer från ett lager i Gävle?!

Fattar ingenting.
Men idag..på den 10:e dagen efter Sundbergskans beställning kom golvet! Så imorgon ska jag väl ge mig i kast med det tänker jag..

Idag har jag spärrmålat taket i köket. Det luktar fan så nu sover jag och Sigurt på Bölsbackan inatt..

















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kutaspring.blogg.se

Löpning. Hund. Blommor. Inredning.

RSS 2.0