Golv golv golv

Evigt tjat om golv i denna blogg.

Eder Sundbergska presenterar nämligen härmed (sedan några veckor tillbaka) nylagt, fräscht och svindyrt golv! Tjusigt va?
Saknas förstås både socklar och taklister men det är detaljer ;)





Fan vad skönt det var när det låg klart. Och vad bedrövligt det kändes att inse att detta var den MINSTA ytan golv som ska läggas...

Just som golvet låg klart tänkte jag baxa in sängen på sin rätta plats. 
- Bara för att inse att IKEA bytt fästena till sina sängben nuförtiden! Snark.


Hade besök av rörisar också. 
För varmvattenberedaren som läckte du vet.
Jag ville ha en mindre och smidigare. Kanske till och med en vägghängd, försökte jag förhandla mig till men icke. En vägghängd skulle inte passa till de befintliga rören och det som fanns att välja på var 200 liter som den jag har och inget annat. 
Slutdiskuterat. Typiskt.
200 liter är ASMYCKET vatten för lelle maj.

Åkte hem till Stockholm och pappa fick sköta VVS-kontakterna.
Fick notan på jättebaljan nu i veckan.
En månadslön.
Hurra och hejdå julklappspengar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kutaspring.blogg.se

Löpning. Hund. Blommor. Inredning.

RSS 2.0