Ooh Chamoniiiiix!

Imorse lämnade vi alltså kvarteret klockan 03:20 för avfärd till Arlandaaaa!

Incheckning tog evigheters evigheter. Oklart varför.
Kanske för att folk trängde sig?
Sen for vi hit och dit för att personalen pekade oss hit och dit innan vi till slut hamnade i en inpasseringskontroll. Där man konfiskerade min solskyddskräm.
Med nästan ingen tid alls till godo kastade vi oss ombord på flyg nummer 1. 
Till Amsterdam!

I Amsterdam var dock förfarandet betydligt smidigare. Från ett flygplan till ett annat bara.
Chup chup.

Vid lunch landade vi så i Geneva. 
Huh, SCHWEIZ!? tänker du.
- Jajjamänsan!
Men en timmes bilfärd senare var vi så i Chamonix. Herrejääääävl. 
Så vackert här är!? Berg överallt! 
Pittoreska hus. Gågator.
Så förbannat mysigt!

Innan incheckning på hotellet strövade vi runt i byn. Stannade till på en restaurang och åt gu-do-mlig pizza...

Så. Vad gör jag här då?
Jo förstår du.
Jimmie ska springa sitt längsta och tuffaste lopp någonsin och jag är med för att heja på (; hä hä.
UTMB-veckan drar igång och ett av loppen, TDS, ska Jimmie springa. Min Jimmie!
145km runt Mount blanc.
Fattar ni!
Det är så jävla ballt!
På tisdag smäller det så nu är det uppladdning och upplägg som gäller imorgon!












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kutaspring.blogg.se

Löpning. Hund. Blommor. Inredning.

RSS 2.0